Frivillig

 

Ebelfestival er en succes og alle medhjælpere har det både sjovt og hyggeligt. Samtidig har vi stor
fornøjelse af at glæde de mange besøgende.

Tilbud
Ebelfestival har fremgang og kan nu tilbyde opgaver som medhjælper på følgende områder:
at hjælpe med at klargøre telte, sætte plakater og store æbler op, rigge brugsvand og el til for de mange boder, sælge festivalarmbånd, presse æbler, sælge æbler og æbletræer, hjælpe i Aktivitetshus, pasning af æblelunde, sælge billetter, administration og servicepunkt m.v.
Der er mange gode oplevelser og kontakt med glade mennesker.

Arbejdstiden
Du er selv med til at bestemme din arbejdstid. Det kan være hele eller halve dage. Det er noget vi
aftaler, så det passer for dig. Det kan være både før under eller efter Ebelfestival.

Det får du for det
Du får en masse gode oplevelser. Møder glade kunder og gode samarbejdspartnere. Du kan så bryste
dig af at være en betydningsfuld brik i Ebelfestival og en god støtte til profilering af Ebeltoft.
Som frivillig får du:
* 1 stk. Ebelfestival armbånd – med de fordele og rabatmuligheder det giver Mulighed for rabatter på flere hundrede kroner
* 1 stk. grillpølse i Kvickly´s telt. (1 stk. pr. vagt). Værdi kr. 20.
* 2 l. æblesaft. (Som du kan afhente i løbet af ugen). Værdi kr. 70.
* Invitation til afslutningsfest med gratis mad og musik

Yderligere oplysninger
Du kan få yderlige oplysninger ved at kontakte::
Stig Keiser Rasmussen, Fyrrehøjen 2, 8400 Ebeltoft 51345828  – stiganni@post.tele.dk

 

 

Indbydelse til møde for alle som gerne vil være frivillige medhjælpere på Ebelfestival 2018,

* Hermed indbydes alle som gerne vil hjælpe i Ebelfestival til møde
* Tirsdag, den 02.10.2018. kl. 19.00 i Aktivitetshuset på Festpladsen.

På mødet vil vi orientere om årets aktiviteter og nyheder. Endvidere vil vi gerne drøfte mulighederne for at få bemandet alle aktiviteterne.

Beskrivelse af vilkårene for frivillige er angivet i vedhæftede BLIV FRIVILLIG.

Foreløbig dagsorden:
1. Velkomst v/ formanden, Palle Rasmussen
2. Programmet og de nye aktiviteter v/ formanden for programmet, Elsebeth Kirkbæk
3. Ny indretning af Festpladsen v/ Knud Christensen
4. Markedsboder på torvene og stadeholderne v/ Erling Elsig
5. Festivalarmbånd v/ Hanne Sloth
6. Behov for frivillige og belønninger til frivillige v/ Stig Rasmussen
7. Eventuelt

På mødet serveres kaffe/te.

Tag din nabo eller gode bekendt med til et hyggeligt møde.

Du kunne også tage dine børn eller deres venner med til mødet

Mødet forventes at vare ca. 2 timer

Vi ser frem til et godt og hyggeligt møde
Tilmelding på mail: stiganni@post.tele.dk eller telefon: 5134 5828. Senest 28.09.2018.

Venlig hilsen

Stig Rasmussen
Frivillig koordinator
Tlf: 5134 5828
Mail: stiganni@post.tele.dk

 

Using cookies
This site uses cookies for you to have the best user experience. If you continue to browse you are consenting to the acceptance of the aforementioned cookies and acceptance of our cookie policy